wtorek, 14 października 2014

Gwiazd naszych wina


Autor: John Green
Tytuł: "Gwiazd Naszych wina"
Tytuł oryginalny: "The Fault in Our Stars"
Wydawnictwo: Bukowy Las
Ilość stron: 312


   Tą książkę dorwałam w Empiku. Już dawno chciałam ją przeczytać, gdyż słyszałam o niej wiele pochlebnych opinii. Jest to druga książka Johna Greena, którą przeczytałam.
    Szesnastoletnia Hazel zachorowała na raka tarczycy z przerzutami do płuc w wieku trzynastu lat. Od tamtej pory nie chodzi do szkoły. Jej przyjaciółmi są rodzice. Hazel dnie spędza na czytaniu książek i oglądaniu telewizji. Uczęszcza też na dość dołujące spotkania grupy wsparcia. Na jednym z takich spotkań poznaje Augustusa. Jej życie obraca się o 180°
    "Gwiazd naszych wina" bardzo bardzo bardzo mi się spodobała. Były chwile, w których doprowadziła mnie do łez. Wspaniała książka. Jeszcze do niej wrócę.

 Na podstawie książki "Gwiazd naszych wina" powstał film.


To filmowa okładka książki

1 komentarz:

  1. "Gwiazd naszych wina" to piękna lektura, chociaż mi bardziej do gustu przypadła "Szukając Alaski" Greena.

    Jako już trochę bardziej doświadczona - uważam, że zdecydowanie za mało jest tutaj Twoich wrażeń na temat książki. Cztery krótkie zdania to za mało. Opinia nie może skupiać się głównie na przedstawieniu treści lektury, bo opis na okładce może przeczytać każdy - ważniejsze jest to, jak czytało się Tobie tę książkę, co Cię zaskoczyło, a co wzburzyło i tym podobne. Powodzenia. ;-)

    OdpowiedzUsuń